vänskap och musik.

jag älskar musik !
lyssna på musiken och läs texten om
min underbaraste vän maja atterling.




Jag har mitt hjärta, min själ min kropp, hela jag.
ja hela jag är på rätt plats.
den rätta platsen här hos dig min vän, min bästa vän.
får en stor tår i ögat när jag skriver det här.
för en sån underbar dig är inte alla som har,
eftersom att det inte finns nån som dig.
med dig finns det inga problem,
man lixom tänker bort allting.
det är vi som skrattar, och det gör vi jämt.
kommer alltid vara vi, kan prata med dig om allting !
'face to face'
Du Maja Stina 'Twinkiie' Atterling.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta hela min själ och hela min kropp.
hela jag. det finns ju inte en enda person som du.
Du är ljuset i mörkret, lyckan i sorgen.
allt detta gör dig till den personen du är.
jag kan skratta tills jag dör, men jag kan också gråta.
gråta framför dig sen prata ut allting, få en kram sen skratta och hjärtat ler igen.
du är så fucking bäst, kan beskriva dig med mer än 1000 ord !
Fast du är lite cp störd ibland *hihi* men det gillar vi.

Du gör mig hel.
Du gör mig glad, you give my heart a smile.
Hade aldrig klarat mig utan dig,
all den tid vi stöttat varandra och alltid funnits till hands.
Du är en utav dom som fått se mig svag,
och om du lämnat jorden så hade jag gett dig mina andetag.
genom att se dig i ögonen finner jag alla svar.
Hoppar jag så hoppa inte efter,
lova att leva för mig och lev ett lyckligt liv.
Men ingen utav oss ska hoppa.
Inte ens döden ska få skilja oss åt.
DET  ÄR DU OCH JAG MOT VÄRLDEN.



Kommentarer
Postat av: majja.

älskling, du är helt underbar. i mina ögon är du en ängel, som ger mig glädje och styrka. en som finns där för mig. som alltid vill mig väl. jag kan inte annat säga än att jag älskar de till döden. du är så bra, (L)

2010-03-23 @ 20:47:54
Postat av: svar te majja

älskling<3

2010-03-23 @ 21:41:44
URL: http://cajsamattlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0