halloooooo

Fredag kväll nu.
Idag i skolan var det väldigt soft., film på So;n och sen bara NO sen lunch idrott och engelska.
Efter det drog jag hem packade massa tills ikv och imorgon !!
efter det så drog jag till jobbet och lämnade sakerna här hos maja innan,
efter jag slutat stack jag och maja och handlade lite, sen hem hit med grejorna,
nu har vi skrattat osv., och nu ska vi vidare och köpa pasta sallad tills imorgon (y
vi ska också hämta upp Zanna & fiona ,
sen så blir det en myskväll med bara Habos stjärnor.
 UNDERBART !
Så ska vi tagga morgondagen med, för då drar vi till Göteborg , och en hel dag på liseberg :))

Men hade bra så hörs vi när vi hörs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0