knack knack

gick jätte bra och döma, fint väder och allt med ju.
men jag har ju jätte lätt att få färg, så mina armar är jätte bruna nu -.-
haha det ser fktiskt dumt ut.
ajah, när jag kom hem drog jag på mig bikinin, satte på musik och ut i solen.
as gött ju !
solbränd i ansiktet -.- svider, men nu ska vi inte klaga, det tyder ju på att sommarn är påväg.
faktiskt fått en snygg linje där troskanten är ;).
haha, jag somnade innan också, och när jag vaknade så var det ett stort moln över mig!
haha det var läskigt.
Vet inte vad som händer ikväll än, men det märker vi.
Kanske skulle träffa Zanna :D.

ajah ha det gött

Kommentarer
Postat av: julia

jätte snygg blogg! :)(Y)

2010-05-22 @ 17:06:58
URL: http://juliiaedwardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0