tjoooosaaan !

lördag morgon idag,
igår hade jag faktiskt väldigt roligt.
följde med zanna hem efter skolan, kolla film och chilla,
fixade oss lite.
Drog ner till slätten för att träffa folk.
Jag är kung på skteboard (LL) hhaa..
ajah, sen så spela vi fotboll, inga kläder för det lr nåt.
Så självklart trillar man, ajajaj min rumpaaaa.
Sen drog jag och Zanna och tog en pizza, smaskens!!
efter det, träffa vi linnea och frida en stund, pratade så trevligt så..
sen så ah..
efter ett tag så gick vi till gården för att hämta Calle & Kevin.
& sen drog vi hem till Calle & kollade film,
sen cykla jag och Zanna hem mitt i natta, askallt, men fick lån varsinn tjocktröja av kevin (a
_________

lördag nu då, ska snart iväg och döma poolspel med linnea och julia :)).
sen ska jag hem en stund, sen får vi se vad som händer.

hörs sen,
hade BÄÄST !!
PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0