vädret ! -.-

igår var det ju fan sol,
nu regnar det som fan -.-
Ska jobba sen med, skit kul ju (y'
nä men duktig är jag iaf :)

Saknar min fiona :((..
& på onsdag åker Maja på konfa läger också !! :(
Då äre bara cajsa och zanna kvar här av habos ;oo

men både fiona och majaa kommer på söndag igen :)).
& det går ju fort!

denna veckan är ju kort,
imon äre onsdag det betyder träning.
torsdag likaså.
fredag blir väl zanna tror jag :)
lördag oså :)
söndag ska jag döma match ! :D.

& imon så måste jag och zanna anmäla oss till resan som
jag zanna maja fiona ska göra :)
sen så måste vi fixa vårt sommarjobb med ;o

vi hörs :)
pusss

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

2010-05-05 @ 07:10:39
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0