alla redan fredag !

den här veckan har gått nått sjukt fort tycker jag.
Igår morse var vi på gymnasiemässa och jag hade bestämt mig innan
att jag skulle gå på sanda och läsa Handel utveckling innebandy.
Men vet inte längre, kanske blir John Bauer, och kanske läser Samhäll istället?
kanske tar fotboll istället för innebandy ?
jo det är ju ett stort val som man ska göra nu snart, och jag vet inte alls..

idag då, vaknade nyss. Fick en sovmorgon idag eftersom jag ska till sjukgymnasten
idag vid 12.30 så jobbar jag inte innan utan jag går till jobbet efter och jobbar tills ikv.
efter det ska jag leka med maja, vet inte vad vi hittar på.. blir nog att ta det lite lugnt :)

sen hoppas jag att kunna spela match på söndag ! oooh vad taggad jag är att spela..

puss och hej
???
???
???
???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0