farsdag.

grattis pappa :))
bara för att jag & min storebror är snäll så har vi köpt en diesel perfym til honom (:
vi är världens bästa barn.. höhö.

igår var det en dag full av innebandy, men spelade jag ?
NEJ jag KOLLADE (y) greaaat, efter det var jag hemma hos majjsen
och mös och hade allmänt roligt.
sedan hem och kollade film, sen städade jag mitt rum till kl. 01.00 ?
jo det stämmer, för jag kunde nämligen inte sova.
så nu är mitt rum skinande rent och fint ! :)

men nu så ska jag inte göra nånting :)

puss

Kommentarer
Postat av: zannaa

dock så ser jag så tjock ut på den, faan!

har ju beslutsångest :(:(

2010-11-14 @ 13:35:46
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0