hej på dig

vad osocial jag är här på bloggen känner jag., inte bra.
Men jag bloggar när jag får tillfälle för det, haha
denna dagen startade rätt seegt, vaknade 05.15 utav att
jag drömde en jätte läskig dröm och kände mig iaktagen så det
var väldigt svårt att somna om, men det gjorde jag tillslut och vaknade vid 12.
gjorde ingenting, men vid 16 fixade jag mig och åkte till zanna och
vi mötte upp alla andra girls på ica och drog ut till skogen på en
läskig spökrunda, sen efter det drog vi alla 6 hem till zanna och kollade film :)
mysigt & roligt var det !
nu ligger jag här igen och ska snart sova, imorgon
blir det en tidig uppgång, ska spela innebandy i 6 timmar imorgon med
västergörlandslaget så nu jävlar ska jag ge gärnet !!

juste, är också glad för min gudmors skull,
hennes sambo Mattias har äntligen friat till henne !
så ett stort grattis till er båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0