sjungerOSShesa

ännu en fredag som börjar med att man försover sig, men hann det gjorde jag.
gick ju bara i skolan till 11.30 iallafall.. sen drog jag och Louise och våra mammsisar
på en liten utflykt till ullared för att handla massa julsaker och gott :)
väldigt lyckad dag må jag säga, sitter här nu 01.11 på natten med lollo
och sjunger för glatta livet, packar upp saker och faktiskt städat !
ahni en bra start på en bra helg.
dagen imorgon fortsätter med att vi åker in till dh för att kolla läget med nördsen.
blir väl en dag i staden då antar jag :)
men ni får vänta på att få höra de.... ;)
pöss på er!

vem vill inte ha sommar och sol ?
och vem fan vill inte åka till öland.. ?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0