stor beslutsångest...

första praodagen idag och det gick faktiskt bra, bara det att man är helt trött nu.
extra ont i ryggen också..,
men nu till det positiva, jag är ifrån skolan i 2 veckor till.. ;).
ska bli så himla skönt, men på dom två veckorna ska jag skriva en svenska uppsats
och direkt när jag kommer tillbaka ska jag göra ett matte prov ;o
det klarar jag nog.. (y'

jag har sån himla fantasi också.. jag har tröttnat på mina högtalare så idag när jag kom
hem tog jag fram både sax tejp och paketpaper :D haha dom blev faktiskt redigt fina ;)


vilken jävla beslutsångest jag har...

grymt vad jag älskar musik & här är osminkade bilder..
men palla bry sig ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0