cry in the dark.

dålig jag har blivit på att blogga känner jag, men det är så mycket nu så jag hinner faktiskt inte.
& idag har det varit en chill dag, kom hem runt halv 3, PACKADE SOM BARA DEN.
sen vidare till majjs, vi köpte lite fika och satt ute och åt och tog en massa kort,
sedan kollade vi innebandy :)). trevliiigt !
Men nu är jag heeelt död, vill bara sova, så ska nog ta mig ann och göra det.

Godnatt säger jag till er, och imorgon är det sista dagen här i sverige!
& de ska bli underbart att komma iväg, ni kan inte förstå.. men det behövs verkligen,
och att ens bästavän Zanna Meijer är med gör det bara bättre ♥

om du mår dåligt så är det klart som fan att du kan prata med mig,
det vet du, men ta inte för givet att jag ALLTID kan hjälpa dig..
för det är inte alltid jag mår så mycket bättre än du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0