datakunskap

jag sitter pa datakunskap i tyskland, haha ROLIGT :D
Ikväll sa är det "avslutningsfesten"
Det är bara idag och imorgon kvar, och imorgon sa ska vi aka till ett
konsetrationsläger, Saxenhousen. stavas inte sa men skit samma.
Sen pa onsdag aker vi hem tidigt sen gar hela dagen at att aka buss och flyg
och tag, mycket trevligt, jaja..
ska faktiskt bli skönt att komma hem, inte sa att jag har hemlängtan, men ska bli skönt.
För jag är trött XD
men ha det bra, sa hörs vi nästa gang i sverige tror jag..

PUSSEN :D

Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg :) läs gärna min blogg snart en flytt till wordpress och jonatan wiik's bloggnätverk! :)

2010-09-21 @ 23:57:38
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0