godnatt :)

som ni ser har det skett lite förändringar här på bloggen :).
haha jag tröttnar lätt på "gamla" saker har jag märkt !.

Men skulle bara säga godnatt till er små söta
och imorgon börjas det en ny vecka med nya tag.
och den kommande veckan kommer bli lååååååååååång

måndag - skola, plugga, träna.
tisdag - skola, plugga, träna.
onsdag - skola, plugga, träna.
torsdag - skola, plugga, träna.
fredag - skola, leka med kompis.
lördag - inte bestämt ännu...
söndag - Innebandyuttagning med västerrgötlandslaget.

mitt liv består av träning.. men snart slutar fotbollen,
det blir skönt.
Sen ligger jag så himla mycket efter i skolan så det är inte sant !!
därför måste jag plugga extra hårt denna vecka -.-
usch ingen gillar plugg

GODNATT ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0