hej babyy.

nice dag i skolan idag, så himla gött att sluta 12.20
men nackdelen är att jag får vänta 55 minuter på bussen -.-
menmen..
Ikväll är det fotbollsträning, näst sista för denna säsongen,
får se hur det blir nästa år., om jag ska fortsätta eller inte.

nu är det iallafall en massa plugg, men orkar inte och hjärnan hänger
verkligen inte med..
Så jag får inte så jätte mycket gjort om man säger så..
sen vill jag få tillbaka min dator så jag kan börja på alla jävla uppsatser !!

nu ska jag sova en timme, de behövs.

HEJ :*


bara för att Ryan är sjuuukt jävla het & snygg :o


Kommentarer
Postat av: zaannaa.

ja smsar dej när du kan ringa, för ska ändå ut med hundarna sen snuttan :)



jo det har vi, nu är det mer, du & maja. jag & fiona.. det är nåt ja tycker vi borde ändra på, och liksom va alla mer osv.



jag menade en massa saker.

2010-09-27 @ 21:14:44
URL: http://zannameijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0