I tyskland

hallü pa er :)!

kan inte skriva vissa bokstäver sa att ni inte tror jag blivit knäpp. haha.

Jag har det väldigt bra, hon bor jätte fint osv.. trivs bra,

bara det att hennes föräldrar inte kan sa bra engelska men det löser dig alltid :)

och jag längtar faktiskt hem lite om jag ska vara ärlig..

Men "det roliga" har inte börjat än eller hur man ska säga, det händer ju i helgen när

vi ska in till Berlin :).

Imorgon sa ska vi aka och bada i badhuset med nagra stycken :)

nä nu ska vi kolla pa film, jag är helt slut!

sa ha det bra sa hörs vi när vi hörs.

pusssaaaaaaaar


Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään!

sv: vsg :) allt bra med dig?

2010-09-16 @ 20:45:39
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: ronja edlund =)

sv; Men nice! :D jo det är bra här med :>

söt blogg btw!

2010-09-16 @ 21:56:58
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

i like your website really!!!!!!!!

its cool what do you write but i don't understand everything !!!!!

hahaha its cool !!!!

miss you <3

2010-09-23 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0