aap trött.

efter en as goo träning och efter att man vart ute och gott
en långpromenad med felix och två galna hundar är man rätt sliten..
Kollar Manchester united just nu, dom leder med 2-1, går fint nu!
bara det att äcklena vann i hockeyn.. HEJ SPORTFÅNE.
jaja.. det är nu man vill ha en pojkvän som man kan somna ihop med.
Speciellt när man är så trött och ont i ryggen osv.. Så kan man somna
till massa go ryggmassage, mmhhh drömma går ju!!
men jag får istället ta och lägga mig på spikmattan istället.. :(
Nä nu slocknar mina ögon, sorry för att jag är så seeg med
seega blogginlägg, inte alls kul..
haha. Pusss hejjj.


& eyh din gullunge, när du läser detta så ska du veta att jag saknar daajjj
och tänker på diig all the time.
du är helt såhär lixom... bäst.
min drottning ! :* puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0