dag 5 - mina rädslor och fobier.

RÄDSLOR

1. framtiden, jag har sagt det innan och säger det igen.
Jag är liiiivrädd för framtiden, det bara är så, det är så vrickat egentligen..
 
2. Döden, ja vem är inte rädd för döden? men jag syftar inte på
att jag är rädd för att dö, för det är jag inte.
Utan jag syftar på att vad som händer efter och när andra människor dör,
för jag har så sjukt svårt att ta farväl.
och vem det är som bestämmer varför just den personen ska få dö..
alltsååå creeeeeeeeeeeeepy.

FOBIER

1. Detta har jag också sagt innan.. CLOWNER.
det är sjukt vad jag är rädd för clowner, drömmer mardrömmar om dom
om jag ser någon. Zanna var elak en gång och visade ett klipp på youtube
och vafan jag kunde inte sova på hela natten..
Töntig fobi egentligen, clowner.. dom ska ju vara glada och snälla.
men nej det är dom inte!! lovar ! :o

2. spindlar & ormar, ja jag är som nästan alla andra..
fyfan för dom djuren!

3. blickar av främmande vuxna personer..
jag får verkligen panik om jag är i ett rum fullt av människor så står
det vuxna människor och glor på mig.. deet är såå äckligt.
Man känner sig både iaktagen , att någon ska mörda dig eller våldta dig :o
Jaja, om detta händer måste jag gå någon annanstans där dom inte kan se mig.

4. speglar. för det första så hatar jag att titta mig i spegeln, man blir så äcklad
av sig själv.. haha. och den andra är att också här känner man sig iaktagen,
speciellt när man ska sova. för lixom..
" har du en spegel i rummet så är du ALDRIG ensam" :s



Som ni har märkt så är jag inte i skolan.. vaknade med ännu ondare i halsen idag.
Så bättre att vara hemma , det sa faktiskt mamma.. (a
Får se om jag går på avslutningen ikväll, hoppas det för det kan vara gött att komma ut
lite och inte bara sitta här dag in och  dag ut..
jaja, nu ska jag duscha. puss sötaungar



åååh jag vill ha sommar, jag vill ha skolavslutning, jag vill ha italien,
jag vill ha sol, jag vill ha glass på stranden och ååh vill ha dig.


Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Sommarlov <3

Sol <3

Glass <3

Bada <3

Softa i stugan <3

Cajsa <3



2011-04-01 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0