dag 7- min första kärlek.

Jag har faktiskt aldrig haft min första kärlek.
Har lixom aldrig haft en pojkvän.. alla killar har lixom vart
en person men visat sig vara en annan.
Hade en pojkvän i 7-8an, Calle.
Men han räknas faktiskt inte , eller det räknas inte som ett
seriöst förhållande..
Jag är 15 år gammal och har inte haft ett seriöst förhållande än.
jag vill verkligen bli dunderkär..
Visst har jag blivit kär någon gång, men inte så så att det har
brunnit om mig, så att jag vill va med den personen 24/7.
Hoppas att alla kärleksgudar skjuter en pil i mig snart..
eller vem vet, de kanske dom redan har gjort? :o

Jag avslutar detta inlägg med att jag inte har haft min första kärlek än.
& att folk som inte känner mig så väl kan tro saker... men det är
faktiskt inte sant :) shalalaa...
sagt det innan säger det igen
VILL VARA KÄR UNG OCH GALEN.


I tyskland, på deras skola.
självklart erbjöd jag mig att hissa den svenska flaggan ! :)
så snäll är jag, visst?
och tjejen i svart var hon jag bodde hos,
Charleen aaasgoo tjej som jag saknar som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0