don´t forget me when you are drunk.



hemma från en rätt seg dag i skolan , men faktiskt har jag typ aldrig tråkigt i skolan längre.. Det kan låta konstigt, men hela tiden finns det nåt att skratta åt.. så får man skäll av lärarna men det gör ju bara att man skrattar ännu mera? Känner på mig att vi snart slutar , så försöker ha så bra som möjligt nu med klassen.. kommer sakna den som attan!!
Jaja, idag ska jag försöka träna lite fast att jag hostar lite fortfarande.. men får ångest att jag inte tränat på en hel vecka, så denna veckan blir det riktig hårdträning!! 
Nästa vecka har jag ju fystester med sandagymnasiet så måste vara i tipp topp form då! 
Så idag börjar vi med innebandyträning sen ut och springa och inviga mina nya joggingskor :D 
haha. ska be snälla söta pappa att lämna in min dator imorgon med så jag inte behöver snatta deras hela tiden :o Men nu ska jag se till att ge magen nåt att äta! pusss ppåå er :* 
shalallalalaa...
 "en känsla jag bara inte kan besegra.
du är det första och sista jag tänker på..."

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Du är den sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på när jag vaknar <3

2011-04-05 @ 18:26:53
Postat av: angelica

jag är med i en talangtävling med ett utav mina fotografier

och skulle verkligen uppskatta om du vore söt och röstade på mig!

(alla som röstar blir länkade) tack på förhand!



klicka på länken och rösta rösta rösta!

http://visadintalang.se/fotobidrag-av-angelica-karlsson



love angelica

2011-04-12 @ 20:45:28
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0