energi

hej på er, kvällen igår var helt konstig.
hade både kul och inte.. vi snackar inte om det.

Zanna och Maja sov här hos mig inatt , sen imorse åkte
vi ner till sporthallen för att lira lite innebandy med både gamla
och unga allt från 99or till A-lag, haha as kul ju , vi blanda lagen
och körde en turnering. SJÄLVKLART vann mitt lag hela skiten ;)
nu har jag bara ätit , duschat och spelat lite fotboll med mina småbröder.
gullig syster är jag...

Men nu är energin slut på alla sätt , helt körd i huvudet, går inte tänka alls.
Kroppen är helt matt och ögonen är blanka av tårar.,
vill somna och inte vakna upp förens på onsdag.
blääää för mig , nu ska jag försöka skaffa mig ett liv!!

vissa saker borde man kanske inte berätta..
kanske är bättre att vara ledsen själv och ha panik
och inte göra någon annan ledsen.









lite biillderrr.....

nu ska jag kriga mig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0