glad porre i efterskott :)

tjabba, dålig uppdatering.. men har faktiskt inte haft tid!
I torsdags spelade jag DM match, vann med 4-3 i förlängning.
Spelade 120 minuter allt tillsammans.. seg efter, men åkte hem till
Zanna och frida och kollade film med fina kompisar, sov där sen.
På fredagen chillade vi, sen fick vi besök utav 4 fina killar.
Hade det väldigt trevligt och senare på kvällen gick vi till felix
och sov där hela gänget, mysigt!
Tidigt på morgonen gick jag hem och packade och duscha sedan kom
majja och hämtade mig, åkte till götet, gick på Liseberg och hade en
kanondag!!! fyfan vad kul jag hade, massa söta killar och massa sång
och skrik och fyrverkerier. Åkte också den nya Atmosfear, och jag kan
säga att jag har nog aldrig varit så rädd.. Tappade andan, gick inte ens
att skrika, men jag kissa inte på mig iaf.. haha ;)
Jaja, sen sent på kvällen gick vi till hotellet och mööös.
Upp tidigt idag och en heldag på stan!
jag köpte ett par virkade shorts typ och en byxdress och två söta toppar.
Perfekta sommarkläder!
Sen nu när jag kom hem igen, åkte vi hit till familjen pernsteiner och har
nyss grillat massa gott, MUMSIGT.
Nu ska jag och lollo gå hem till mig, och hitta på massa galenskaper..
exakt så som det ska va när vi är tillsammans ! :)
puss på er
här kommer några sweetiiepiie bilder på mig och lolloisen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0