hjärtat.

When the world says you can’t
It’ll tell you that you can!

efter den gooa innebandyträningen idag blev det inget att ut och springa, fick inte för mamma för hon vill att jag ska bli frisk.. så jag ringde zanna och drog med henne ut på en runda med hundarna, 1 timme och 20 minuter var vi ute och gick. Såå friskt och så härligt, att få prata och skratta av sig. Att gå och tänka lite.. mycket lättare att tänka tillsammans med någon än att tänka själv.. logiskt, haha.
Så har mamma bakat bullar med, så nybakade bullar med kall o´boy MUMMMSS!
Nu ligger jag gött i sängen med deppmusik och tända ljus.. deppmusiken är på för att jag tänker på livet så att det knakar, blir lite lättare då.. hoho :) nu ska jag fortsätta att dejjta min kuddee!! krama om den redigt ordentligt, och vem vet.. någon dag kanske det är du.

pusss, you make me smiiilee

WOOOW cool tjej alltså :o


Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Snygg tjej <3

2011-04-06 @ 06:07:39
Postat av: hanna

fin blogg, hänt idag? :)

2011-04-06 @ 20:07:34
URL: http://photolisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0