I am number four

Wiihoo, har vart på bio med 5 gooa brudar alltså!
Haft en skiiit kul dag/kväll! & bion va aaas bra! tack för det ska ni ha :)
Men jag och zanna var tvungna att stanna kvar en timme i
stan för att jag var tvungen och gå på tooaa.. kunde inte hålla mig :o
nödvändig fakta.. sen en annan kul grej att veta är att en gubbe på
typ 40+ satte sig brevid mig när vi vänta på bussen, haha aaaas go
snubbe att prata med , jätte trevlig faktiskt.
Nackdelen var väl att han stank sprit , mummlade och tog på
mitt lår, men haha rolig var han :)
& jag vet det kan hända farliga saker och blablabla..
men man kan inte alltid se saker från den seriösa sidan, right?
min dator har krashat helt och hållet., så tog med mamma
och pappas upp.. jag vet jag är dataaanöörd ! haha.
och imorgon ska jag inte göra ett skit! jo läsa i svenska boken ,
ligger väldigt långt efter.. och jag ska plugga spanska.
Annars ska jag bara ha en låååååååååång seeg dag! så underbart..
Nu ringer Zanna mig , för hon är påväg till sin pooojkvään och går själv
ute i mörkret stackarn... + att hon redan saknar mig :) haha
nä nu ska jag återgå till min cola som står här och glor på mig.

puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss
fleeeera tusen gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0