mitt efterlängtade loov..

Känns gött att klarat av skolan idag även om proven och läxorna osv
gick så bra.. men slap iallafall göra Nationellt prov idag, gör de en annan dag.
Efter skolan gick jag och maja och köpte kooorv marsmallows och ett stort
påskägg med godis i till ebba!
Sedan vidare ner till Domsand för att grilla lite på stranden och ha skoj med fint folk.
Senare fick vi skjuss hem av Olle på hans blååaa fina moppe ;) haha.
nu har vi kollat talang , duschat och fått bort all röklukt , najjjjsss alltså.
majjaa stiinna atterling ska hem om en stund, ca 20 minuter faktiskt.
Då ska jag la spendera halva natten här vid datorn eller något för imorgon är
dt städdag med fotbollslaget på slätten och senare ska jag och Zanna ta
våra fiiina vip biljetter och kolla J-Södra, tufft haha... eller??
nä nu ska jag vara sociala Cajsa och dampa lite.. leka lite cp.. bara för att
man ska skratta lite.. och jag älskar när maja sitter och asgarvar åt mig..
det får mig att känna mig så himla söt lixom :))) HAHA

JUSTE VAFAN HAR FÅTT TILLBAKA MIN DATOR :DD
BRA START PÅ MITT LOV , EEH JO TACK.

SMINK ? VAFAN ÄR DE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0