paus från verkligheten.. IGEN -.-

vi börjar med det positiva!!
Mitt älskade MANCHESTER UNITED vann igår !
jag fick G- på mitt spanskaprov!!!!
jag ska snart iväg och dansa.

det negativa är väl som alltid, att jag är trött arg och sur.
Känner att jag inte orkar med mig själv längre,
klagar bara här på bloggen. För i skolan är jag alltid så
glad och go och så fort jag kommer hem försvinner det.
buuoobää!!
vill inte vara kvar här, vill verkligen inte, vill inte!
vart fan är alla när jag behöver någon?
någon som tar mig för den jag är
och inte den dom vill att jag ska vara.
jag behöver ha någon som är som jag, som förstår mig.
Som litar på mig, någon som jag litar på.

Om du bara ska stå och glo på mig när jag gråter..
så är det okej, för det är du som snart kommer att inse
hur tomt det kommer va och hur mycket du älskat mig.
Men då ska du veta, att det är försent..


TJAARÅÅÅ.
VI HÖRS NÄR VI HÖRS
hej

Kommentarer
Postat av: andrea

låter inte kul! alla behöver någon som lyssnar ibland...

2011-04-07 @ 16:31:23
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi finns här, det vet du!!! Kom hit om du vill o kan??

Kram från oss

2011-04-07 @ 19:18:02
Postat av: Robin Hansson

Cajsa? :/ <3

2011-04-08 @ 07:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0