superstaaaaaar

yeyee, förlåt för min dåliga uppdatering ;s
Så kan ju berätta vad jag gjorde igår..
solade ute med emma en stund , sedan iväg på spelarmöte
och sista innebandyträningen!!
Sen hem och sov.. och just nu sitter jag här helt pigg.
Vart vaken sen klockan 10 imorse..
Försöker att läsa ut min svenska bok , men det går ju fan inte.
Sidorna tar aldrig slut!! det är helt sick.
Vad ska jag göra idag då ?
Jo jag ska snart iväg och dansa, och efter det träna fotboll!
sedan leka med min lilla majaa.
Längtar tills på lördag då jag och majseen åker ifrån denna lilla skithåla
och drar till min favorit stad GÖTEBORG !

JAG KAN ALLT FÖRUTOM ATT VARA NORMAL.
& jag vet att jag ser smart ut i glasögon :)
därför de är så bra.. för jag är ju smart lixom!



"man skadar aldrig dom man älskar"

yeyy, nu kan jag andas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0