tjoopling.

fullproppad dag idag med en massa solsken!!
Känner att sommaren äntligen börjar komma..
Skolan var feeta seg men ändå rätt spännande om
man säger så.. haha!
Så dansade jag efter, rätt gött bara det att man inte kunde
vara inne för det va så varmt så vi gick ut och dansa.
haha fint var det!
Hann också sitta ute och läsa i bh och trosor en 20 minuter
rätt gött att koppla av lite.. sen vidare ner till fotbollsträning.
träningen idag satt redigt fint och va aaaaprolig ! :)

Kan inte sluta tänka på vilken underbar helg jag har haft..
har verkligen inte haft såhär kul på länge.
bara leeka livet med Majjset zannie och fiffi, hur fint är det inte?
& en jäkligt goo upplevelse för mig om man säger så..
HAHA!
nu kom min hund och la sig här , söta mysiga lilla skit :*

bilder från helgen och från fiffis blogg.

fråga mig inte varför jag har glasögon op mig x]


ignorera mig här.. vet inte vad jag gör.
Men håll ögonen på min skjuuut snygga vän!

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Så varmt är det inte Cajsa, så man kan ligga i underkläder ;o <3

Hoppas du inte blir sjuk nu bara!

2011-04-11 @ 23:18:49
Postat av: lovisa

tack:D

2011-04-12 @ 08:29:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

tack:D

2011-04-12 @ 08:29:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: zarah

hmm, då är det bara att hoppas att dom kommer dit igen då :) haha =D allt bra med dig?

2011-04-12 @ 16:05:43
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0