you are amaziing

tjabbaa, hemma ifrån skolan. Seg dag idag också..
kan bero på att jag är så himla trött & flummig.. skrattar åt allt x]
Men gött att va hemma nu iaf, ska iväg och träna lite innebandy
om en stund också, och efter det gå ut en promenad och
snacka lite med min vän Felix. gööödiit.

Ni alla vet ju att jag bara älskar mat.. mat är lixom mitt liv!
Men en sak jag inte gillar är mackor, men man är ju tvungen att
äta det. Men just nu har jag proppat i mig tre mackor, sånna
stora tekakor ni vet :o (om det nu heter så) och jag skulle kunna
äta tusen till.. haha tjockis jag är :D men stå ut med de..
& här ser ni två redigt snygga bilder på en seg och sliten cajsabajsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0