2 augusti!

idag har jag dubbelnamnsdag dååååva! eftersom jag heter både Cajsa och Karin ;) men sen så är det så att det är min sista dag som 15åring. Imorgon så blir jag SEXTON BAST! tror dock inte min födelsedag kommer bli så värst kul.. ;( men vi märker :)
Fett kul att bada igår också. vid 23.00 tog jag och Zanna cyklarna till Domsand för att bada, Zanna fick punka påvägen dit och vi fick med oss några killkompisar också. Rätt kallt i vattnet men ändå skönt ;) lite folk där nere som hade en eld med som vi satt vid och värmde oss lite, mysig kväll alltså. Kom hem 02.00 tillslut iallafall. Och idag har vi bara badat och solat ! så gött att njuta av sommarvädret :) kom ut ur duschen nyss också, eftersom jag tränat INNEBANDY!!! grymt fett äcklig KUL, men jobbigt.. hoho vi börjar starkt!
pussss

vårt hus i österrike. där vi bodde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0