be great , be true , be you

hallåå på er, förlåt att jag varit så dålig på att skriva men min dator är paj igen sååå..
Menmen, dagen efter bion så åkte ja fiona maja och zanna till fiffis husvagn och sov där, riktigt mys med nattbad och allt! :) Dagen efter det sov jag och zanna hos kevin, sen så har jag sovit hos Zanna två nätter och lekt med henne. Jag har jobbat två dagar också.. Hänt rätt mycket denna veckan alltså, och det blir inte mindre!! Idag ska jag på en tripp till ullared sedan hem till lagfest. Imorgon är det lördag och då är det Premier Leauge maraton på fm, sen så kräftskiva sen så ska jag va med mina goa kompisar Emma Lollo Johanna Tessan Zanna en sista kväll innan skolan sätter igång.. Söndag ska jag glo lite fotboll eftersom jag inte kan vara med och spela -.- menmen, nu ska jag gosa lite med min hund sen drar jag.

Ha det kuuuungligt !! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0