du är där när ingen annan ser mig.

min fredagkväll består utav fredagsmys med mig själv, såå skönt efter en vecka i skolan faktiskt!! skönt att värva ner och slappna av. Saknar bara mina tre bästavänner nu.. uschaa.
Imorgon ska jag sova hur länge som helst!! sedan hämta upp fiffi och ner till innebandy, efter det är det dags för lagfest! ååå så fint, och på söndag ska jag och fiffi ha söndagsmys. Det ser ut som att detta kommer bli en rätt go helg innan man förbereder sig på plugg igen..
Men nu har jag tagit ett beslut och det är att nästa vecka ska jag försöka träna! så gott det bara går.. alla viktiga saker är nämligen nästa vecka, och nu vill jag ingenting annat än att träna..
nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen! ni får ha det helt underbart så hörs vi snart, puss
old pic.
when you feel hapiness, keep it inside you and show everyone else how you do.
when you feel sadness, keep it far far away from you and show everyone else how you do it.
In that way can we fight it, and win it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0