first day at school

hej på er, haft en första dag på gymnasiet nu! känns bra att ha det gjort och att allt kommer bli kanon, men det känns konstigt som fan!! väldigt konstig faktiskt.. Men tror att detta kommer bli awesome :) hamnade i en go klass med hoppas jag, eller aa det verkar som det iallafall , vilket känns gott med. Helt okej schema med.. Men aa jag överlever nog det här ska ni se :D det enda problemet just nu är väl sömnen.. När jag kom hem idag så däcka jag i sängen på direkten, och nu ska man iväg och gymma medans dom andra tränar innebandy. Sen kommer jag hem runt 22.00 kolla mina änglar Manchester United , de sista av deras match sen ska jag sova..
Men har inte tid att sitta här nu.
HA DET KUNGLIGT ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0