har aldrig slutat gilla dig, har bara slutat visa det.

tjäääna! hade lagfest igår, en mycket trevlig kväll med laget faktiskt!!! maaat och lekar osv, men det var skönt att komma hem för att man var så trött, så jag somna på direkten.. Idag hade jag tänkt att vakna tidigt för att vänja mig vid skoltiden.. men det gick ju sådär, vaknade vid 11. Men var lite duktig iallafall, bäddat rent sängen och städat hela rummet och sen tog jag en dusch! sedan vidare för att hämta upp maja och fiona och vi drog ner till sporthallen och kollade innebandy, zanna nattis och freddan gjorde oss sällskap där med!!
Nä nu så ska jag dunka lite musik, sedan iväg till zanna och vi ska köpa lite mat, sen hem till Tessan och va med giirlsen!! lovely lördag! :)
puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0