hey duuude.

halloj, sitter i skolan nu igen. Enda tiden jag hinner bloggaär typ i skolan när jag har rast.. haha, nä men jag och emma har precis haft möte med elit grejset och tessan johanna maja och emma har lyxen att dom börjar halv 11.. och vi ska sitta här tills dess nu:) kul! Gott att man fått datan iallfall.
Idag efter skolan så ska jag nog gå en sväng på stan och sen hem och chilla,sova och lyssna musik! sånt man behöver, man är rätt seg alla redan efter bara några dagar i skolan..

Robin du undra va de va för datooooooor, det är en fujitsu. och lagom storlek.. sen vet jag inte mera :D

Ha det bra och ta det chill människor så hörs vi, pöss

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

OKej soft, träning nu ciao ;D

2011-08-25 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0