hur fan ska detta gå, hur fan ska detta sluta?

yoo, ska strax släcka ut mina ljus som jag tänt och lägga mig i sängen.
Har köpt kräftor med fiona ikväll, som vi skulle haft imorgon kväll.. men blev inte så. så dom får ligga inne i frysen tills vi ska äta dom på söndag iställe! vi tar lite söndagsmys på söndag är det tänkt alltså.
har gått en sväng på stan med emmis med , vi hitta lite softa kläder till skolan. SKÖNT! sen har jag rensat hela min garderob med tröjor, fick en hel hög på golvet, så ni är garderoben lagom full :) Men har byxorna osv kvar att rensa.. men de gör jag en annan dag :) Börjar kvart över 9 imorgon, lite sovmorgon iallafall :) skönt!
puss och sov gott era grisar :*
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, va nyss så tagg på livet.
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, men nu? FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0