i can't understand you

Spela innebandy igår och fyfan vad roligt det va att spela, även om det var träningsmatcher så är det ju ändå allvar, och de var enoormt roligt!! Efter matchen åkte jag hem till lisafisa och vi kollade två läskiga filmer, höll på och dö lite till den ena.. men vi tjocka oss med chips o godis och mös , goo kväll på en jobbig vecka.
Idag vaknade jag upp hos lisa med förjävla ont i ryggen, känner mig som en gammal tant när jag går alltså.. hemskt ont faktiskt. jaja ska inte klaga. Vi åkte till stan idag och jag köpte tre basics plagg , två linnen och en blus typ, rätt gött! eftersom jag aldrig hittar nånting annars.. Har jobbat nu ikväll också, och imorgon ska jag nog träffa zanna sedan försöka träna lite.
Ha det grymt, puss :*

gammal bild från en go kväll med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0