i want to fight for us, but i don't have the energi or strength to make everything alright.

kryckor och linda , smärta och gråt , bristning på mitt ledband i foten.
Detta är så jäääävla typiskt, om en och en halv vecka börjar jag skolan och då kan inte jag springa ens.. Jag fattar inte, jag blir aldrig skadad och nu är jag de och får inte träna lr nåt.. HELVETE RENT UT SAGT!!
Ska egentligen jobba senare idag men får se om jag kan byta den med nån , imorgon ska jag kolla fotboll och gå på ute bio med kompisar.. tänkt så iallafall, får se hur det går. Sen är det bara en vecka kvar på sommarlovet.. den veckan man ska njuta alltså. ååååååååååååååååååå vad arg jag är , ni inser inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0