Cajsa är en stolt tjej just nu.. men fortfarande så ledsen.

måndag, vilken skräp dag! seg och trött som vanligt, men har varit en sån jävla flummdag idag.. har inte kunnat vara tyst en sekund, inte kunnat sluta skratta , förutom när jag och Tessan nästan somnade på bussen hem så har det varit en rätt fartfylld dag.
Haha dino va elak och skrev på tessans rygg.. men jävla vad vi garva.

Fick ett sms av mormor då hon grattade mig att jag blev berömd efter matchen i tidningen, och jag fattade naaaada så jag var ju titta direkt när jag kom hem oså stod det såhär:
wiihooo!! men jag tyckte själv att jag kunde gjort lite bättre.. menmen.
Har ju ingen träning ikväll så jag ska bara nöta en massa plugg idag, försöka städa till mitt rum lite oså glo film hade jag tänkt. Tråkig måndag! Nä kanske skulle stoppa nåt i magen nu med.. aa de låter gött , så puss på dig.
K Ä R L E K

SÖT TJEJ ?!?!! EHEE NE, MEN NORMAL ÄR JAG INTE


ny jacka med ju,
aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0