dålig uppdatering.

Men här kommer lite vad jag gjort dom senaste dagarna!!
Tisdags: gjorde provet som jag skulle göra, fick A!!! mitt första A på gymnasiet, riktigt stolt, sov hos min älskling sen.
Onsdag:hade en skoldag på 30 minuter sen tog jag och lisa bilen till A6 och handlade julklappar till våra coacher, sen på kvällen blev det en mysig avslutning med hela goa laget. Efter det sov jag hos Lisa
Torsdag: träning på morgonen, men blev inställd pga dom enda som orkade eller kunde träna va jag och Lisa.. så coach ställde in träningen och vi åt istället frukost på donken. Sen en liten kort avslutning med klassen, vidare till stan med tessan och johanna för att kolla läget i affärerna lite. Vidare upp till mormor och sen hem till min bästis Lollo med mamma för lite fika, in till stan igen för att fixa det sista och sen HEM!!! sen på kvällen kom Tim till mig och sov här, sjuukt vad han är grym alltså, looove dej. Är ju dock lite ledsamt när jag inte kunde vara med mina bästisar igår, men dom fick ha kul utan mig denna gången tyvärr.
Tim åkte för en stund sen oså har jag slått in lite julklappar nu, har ingen aning om vad jag ska göra idag.. ta det lungt, glo någon film kanske? aa det låter gött.
Julafton imorgon också.. usch vet inte hur jag ska förklara hur jag känner över julen detta året.. känns inte bra iallafall :(
aja puss på er
lisaa
söta mormor och jag
haha , söta unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0