du håller mitt hjärta i din hand.

hej på er!
Jobbade igår, rätt gött ändå.. tjäna lite extra pengar !:) Sen åkte jag till min alldeles egna lilla tim, sov där inatt & sov rätt länge imorse, åt lite sen tog vi en promenad ner till stan för att kolla läget lite sen vidare upp till A6 sen hem igen, var väl ute iaf 2,5 timme tror jag! rätt gött ändå :)
När jag kom hem igen till habo så hamnade jag på pizzerian med Emilia.. haha vi är trötta på äckel julmat!!!! nä men en kebabtallrik och en massa flumms och skratt satt rätt fint ändå!
storebror hämtade mig och äntligen hemma! är rätt seg nu alltså.. men då somnar man gött iallafall!
Tidig uppgång imorgon, ska in till stan igen med min fina vän Fiona, vi ska ta en sväng på rean. Jag ska iaf hitta jeans och skor, det har jag bestämt mig för!
Nä men nu ska jag kolla ngn film hade jag tänkt & göra lite ryggövningar! wihoo, puss på er.
tänkte bara visa min fina tröja som jag fått av timmmmmm:)
hahahahahaha HEJ ANKAN!!!
L O V E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0