I am here, you are here, we are here. Together, now, tomorrow and forever

Söndag.  Vilken skitdag det var igår rent ut sagt.. Jag gjorde inget annat än att ligga i min säng och kolla film och vara helt död.. oså vaknar man idag och det är fullt med snö ute.. kul! det enda positiva med vintern är att man kan åka skidor och snowboard och julklappar, sen är allt annat kaos och kallt. Jag föredrar länder där det är sommar året om.. hör inte hemma här i Sverige känner jag.. Jag älskar sol, kan inte få nog av sol!
Idag kommer väl blir en likadan dag som ifår i princip. Mår inte speciellt bra så blir att proppa i sig all möjlig medicin, men sånt är livet. kan ju inte vara på topp alltid!
Får ju iallafall jullov på torsdag och hur fint är inte det!? slippa skolan i ungefär 2 veckor!? m u m s på det.
Har inte så mycket planerat på lovet förutom att jag ska jobba lite, va med pojkvännen, julafton.. och fira nyår med fina kompisar! dock så är inte nyår färdig planerat ännu.. men det kommer väl bli bra hoppas jag!
nä nu ska jag försöka gå ner och få i mig nåt i magen, ha det bra puss
Hahaa lamt, men färgade håret i torsdags ju.. ser väldigt mörkt ut här, men aa.
Klicka för större bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0