lalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaa.....!

fett dålig uppdatering här eller vad säger ni?
Men åkte hem till Tim efter skolan i fredags och sov där sen, myspys! tycker om dig som fan pluttis.
Mamma kom och hämta mig på morgonen, samling 11 på lördag, buss till mariestad, spelade en förjävla orättvis match. Usch vad hemskt det var.. men jaja.. Va med min kungliga kompis maja sen och sov där, vi kollade lite innebandy imorse och sen började jag jobba vid 14.00 och är nu hemma igen.
En ny vecka imorgon, har ingen träning imorgonkväll eftersom det är lucia i sporthallen.. -.- Och på onsdagkväll ska jag på SIC-gala så då kan jag inte träna heller, har bara möjlighet att träna i skolan denna veckan. känns lite sådär, men jaja skitsamma. massa plugg och prov denna veckan med, haha pallar jag? nej. men jaja kämpaa.
Nu ska jag glo film eller nåt, pössilepuss
saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0