matte patte.

Hemma idag för att hoppningsvis kunna gå till skolan imorgon. Har både prov och läxa tills imorgon som jag måste sitta och leka in i huvudet idag... provet på servicekunskap går väl ändå hyffsat bra (även om jag inte fattar det mesta) men då ska vi inte snacka om matten, detta med promille och procent och all skit. fattar
Annars så gör jag inte mycket förutom att gosa med min hund! & så får det väl se ut hela dagen, fast ska iaf försöka träna ikväll tror jag. Om jag får för pappsen nu då, mohaha.
jag brukar skriva citat som jag kommit på själv och jag blir
både glad och arg när jag ser andra skriva dom och får credit för dom.
peeeeeeeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0