You are the world, and the world is mine.

Torsdag, aa vad ska jag skriva.. jag vaknade hos lisa, vi hämtade upp emma och nattis sen vidare till träning, sista skolträningen nu innan skol SM, uuffff! rätt mega fint de du, nä men sen har jag bara haft projektarbete vilket va himla gött, va uppe på A6 med Amanda och Timmy och vi intervjuade H&M typ, sen va engelskan inställd med, så drog hem till Tim vid halv 2 typ.. hjälp vad jag tycker om honom!
Men aa hemma nu iallafall, skriver lite träningsdagbok, och ska väl försöka plugga in lite matte i huvudet.. imorgon är det dags för det himla provet som jag kommer faila totalt på! förstår verkligen ingenting. men aja.. får väl hoppas på dolda talanger som bara dyker upp imorgon, slutar halv 1 också eftersom vi har projektarbetet. SVIIINGÖTT!
nä men innan pluggandet börjar så ska jag ta mig en clementin och glo på en film, tvätta bort sminket och ta på mig pjamas.. mysknappen är på!! det enda negativa nu är att mina jävla bröder inte kan låta mig va, orkar inte -.-

Kommentarer
Postat av: Madde

Fint kort =) Mysigt!!! Glad för din skull!! Kram fina Cajsa från gudmor.

2011-12-02 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0