när någonting inte ändras så är det kanske lika bra att det förblir likadant.

satan i gatan vilken bombhelg! har bara två negativa saker egentligen och de är att jag inte träffat min bästis Zanna och att vi förlorade i Lördags. Sjukt dålig match av oss.. menmen! Vi tog nya tag och ladda upp inför en lagfest som slutade kanon! sen drog vi lite yngre (som inte har åldern inne att gå ut på krogen) hem till Emma!! där lite kul folk va osåå , as najs!! Igår så åkte jag och bästis Lollo in till stan för att kolla på Tim, sen tillbaka till stan för lite shopping mat och skratt! sen kolla lite innebandy igen och lite popcorn på det.. haha sen hem! Men var inte hemma länge för sen skjussa pappa in mig till sötaste Tim där jag vaknade upp idag. Har spelat Skol SM i Linköping idag, haha vinst första med 13-0 och andra med 5-3, rätt gött ändå! vidare till nästa steg :) Wihooo! och nu laddar jag om för en träning ikväll igen, puss på er här kommer lite bilder
väärldens underbaraste kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0