om två dygn är det 2012.

nyss kollat skräckis med min korv maja, och jaaa jävlar skräckfilm är inte min stil riktigt..
Men tänkte lägga in en massaaaa bilder från 2011, så puss & godnatt:)
mitt år började med att jag och Maja drog iväg till trysil!
Det följdes med att jag fick kämpa som fan i skolan, en period där jag inte mådde toppen.. men mina vänner gjorde mitt liv till topp.
Sista nattbandyn på hagaboda skolan för våran del, 9F
yeoo bondar var vi!
Lite myskvällar framför brasan nere på domsand med goaaa vänner!
Sket i alla bekymmer!
Jag dansade lite....
Tog oss igenom svåra stunder..
Suckfoto i 9an.. en dag i pjamas!
Doppet i en iskall sjö efter sista musikalföreställningen!
Spöade lärarna i fotboll..
Avslutningsmiddag med min fina klass..
Sen så vare dags för skolavslutningen!
Skara med hela goa habo gänget! habo VS laxå
fassnade till o med i tidningen
ITALIEN MED MIN FINA VÄN LOLLO!
Var på Maddes & Mattias bröllop. underbara människor dedär!
Gjorde trevliga resor med min bästis, till göteborg några ggr tex!
Hade soliga dagar med en annan bästis!
Skadade min helvetes fot!
utebio med fina vänner som lite medicin
Hade 18 års party för Lisa!!
Första lagfesten!
trötta cheyyer dagen efter..
Mys och nattabad ute i husvagnen!
Klättring på G!
Tidningen ännu en gång
Saknade gamla tider..
lite födelsedagsfest för fiffipinglan!
Myskväll och firar maja!! (dock ville tönten inte va med på kort..)
Började gymnasiet.. HA1A
Hade lite Citygross bus med johanna
Bus eller godis? halloween levererade!
En massa filmkvällar med mina brudar!
Fick lite nyheter på posten..
Lite mer lagfest!
En liten smurf kom in i mitt liv
Va på lite SIC-gala
Umgåtts mycket med min söta mormor
sen kämpat på som vanligt..
och där hade vi den förbannade julaftonen också ja!
och efter allt så är vi här! Om två dygn så har vi precis firat det nya året, och jääävlar vad taggad jag är!! leeets go , pössilipuss

Kommentarer
Postat av: emma

tack för iår cajssisiiss!

2011-12-30 @ 11:08:44
URL: http://eemmahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0