on fridays a year ago, I had so much energy so that it was over. but now I have just enough to keep my eyes open.

hey yooou. Sov hos Timpennnn inatt. Mycket mysigt, hade egentligen sovmorgon till 9.15 idag.. men han började 8 så satt i skolan en timme.. gytt! nä men sen skolan, svenska, matte... och projektarbete. Sen tog jag och Maja bussen upp till mormor för att äta lite:) spelade också lite spel, hahha garv! Åkte med pappa hem vid 4 och nu är jag hemma! Kanske skulle träffa mina kompisar ikväll men får se lite faktiskt om jag orkar.. kanske är bättre att vara hemma och ta det lungt och sova!! Fast vill träffa dom.. va så himla längesen :/ men får se vad som händer lite..
Kom på att jag glömde den förbannade matteboken i skolan också!! och har läxor att göra tills tisdag, fan också..:( kanske kan låna Tessans & johannas imorgon kanske? måste ju verkligen jobbaaaa, men jaja.
Har inte tid för att blogga mer nu (eller inget mer att säga...) haha hejdå . pusseeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0