plånboken tom

varit stan hela dagen med Fiona och hjälp vad yr man är i huvudet nu!
Hittade iaf skor och jeans.. dock inte på den jävla rean så det gick på 2000:- hehe ojdå.. men nu har jag iaf ett par rejäla skor och ett par rejäla byxor! köpte lite annat också, bh, trosor , tröja, mat.. Så nu är alla pengar borta!! men rätt gött ändå. Nu ligger en sliten Cajsa i sängen och lyssnar musik & äter godis och det blir väl min kväll, nån go film med kanske!! filmtips någon?
Rätt skönt att jag inte har så mycket planerat nu på lovet förutom att jag kanske ska jobba i helgen och sen så är det ju nyår på lördag! hoppas verkligen att det blir väldigt lyckat. Så som det ser ut nu så blir det iaf det, men sen så beror det ju på vad man gör det till!
nä nu ska jag fixa lite i mitt rum, äta och sen film och lite mys.
men ha det prima fint, puss på dig.
förra nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0