skäms inte för att du är dig själv, den enda personen som borde skämmas är den som dömer dig

en go träning igårkväll och en go träning imorse! rätt fint ändå :) fast att det var en rätt trött dag i skolan idag så klarade jag mig igenom den också, tog mig också upp till A6 med goa Emilia för lite shopping. Hittade det jag sökte så nu är jag rätt nöjd när jag äntligen är hemkommen, dock så börjar jag nästan lipa när jag tänker på allt jag måste göra.. ligger 4-5 sidor efter i matten och på fredag får vi 3 nya att göra, har engelska att göra och jag måste städa mitt rum! kääämpaaa Cajsa. Fick iaf D+ på mitt matteprov!! hur fint som helst faktiskt, trodde jag skulle få ett F stämplat i pannan.. men det var inte långt ifrån sa han, men och!? jag klarade mig iallafall. haha! nä men ska faktiskt kämpa med matten nu, mycket roligare när man fattar faktiskt. Så nu har jag ingen tid att sitta här och skriva, men ni får ha det aaapgött så hörs vi. pösselipuss
fin fina fisken Maja för ett tag sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0