the freak inside you wants to come out.

Var så himla nära på att inte gå till skolan idag eftersom jag var så himla trött! men tänkte på min himla frånvaro så jag kände mig tvungen. Men sov en 20 minuter längre iallafall, sen tog jag drickyougurten och drog mig mot tåget som skulle rulla mot gymmet! Tjena vilka biffar vi va idag. HAHA! sen följdes en seg fast snabb dag i skolan efter det och en jävla massa snöande så det blir ännu mera slask och plask.. En i min klass åker till sydamerika imorgon och är borta en månad ungefär.. är jag avis eller?! heh aa de är ja.
Vart uppe och ätit och träffat mormor och morfar en sväng med och nu sitter jag här, hade tänkt att sova/vila en stund innan träningen ikväll! måste fortsätta plugga oså också.. göra klart engelskan som ska vara inlämnad imorgon, men får se om jag hinner det sen ikväll.
nä men pusspusss
you are my shadow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0